Dagens andra

Nu har jag lite brådis. Ska skynda mig iväg för att köra ännu ett träningspass idag. Är faktiskt inte så jätte sugen på det, men får ta och tvinga mig iväg denna gången. Jag brukar faktiskt kunna vara snäll mot min kropp och låta den vila när den ber om det, men inte den här gången. Nu ska jag ha resultat och då gäller det att verkligen träna hårt och inte strunta i träningspassen.

Som med väldigt mycket annat i mitt liv så får jag lite ångest om jag skulle strunta i det. Får dåligt samvete för att jag inte har genomför det jag har lovat mig själv. Tyvärr kan detta göra att jag ibland får lite dåligt självförtroende, fast oftast så peppar det mig bara. Det är inte många gånger som jag ger upp eller inte genomför de mål jag har satt upp. Så jag ser min ångest ganska så positiv faktiskt! 

Hinner inte ladda upp bilderna från träningen idag. Får se om jag slänger upp dom lite senare annars får ni vänta tills imorgon.
Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Elina

Hoppas det gick bra på träningen :)

Jag fick stå på mig själv idag för att ta en timmes promenad och det var skönt när man väl har börjat gå!

2011-01-17 @ 20:36:44
URL: http://alonglife.blogg.se/
Postat av: HANNA

Så, nu är dagens blogg avgjord! Den blev väldigt sen, men bättre sent än aldrig?

Gå in och kolla om det var du som vann, annars kan du anmäla dig igen ;)

kram <3

2011-01-17 @ 22:11:59
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0