Fart och fläkt

Hej, har haft full upp idag så därför har det inte kommit något inlägg förrän nu. Ber om ursäkt men ni får ha lite överseende så ska jag bättre mig!
Idag hade jag iallafall tänkt att ta tag i lite saker här hemma. Ska sitta och skriva en del nu under dagen hade jag tänkt. Vid kl 4 så ska jag iväg och träna med min PT. Vi ska lägga upp ett helt nytt träningsprogram som jag ska köra. Hopas verkligen att han har satt upp ett riktigt roligt men intensivt program.
Senare under kvällen kanske jag drar iväg in mot stan en sväng, men det beror helt på hur jag mår. Jag tror att jag börjar bli sjuk, så jag får väll fixa med en massa huskurer för att slippa!
Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: HANNA

Superkul att du är med på dagens blogg!

2011-01-20 @ 15:46:46
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0