favorit i repris

Sitter nu som vanligt och trycker i mig min favoritfrukost, knäckebröd med kokt ägg och te till det. Idag känner jag mig faktiskt ganska pigg, trots att klockan bara är 7:36. Träningsverk sen gårdagens gympass. har börjat testa ett helt nytt sätt att träna på, för att forma musklerna och inte bygga så mycket större.
Idag ska jag iväg till banken på ett möte. Måste se över mina konton. Det blir även en lunch på stan med mammsen idag. Jag tänkte även prova på en sak jag aldrig testat förut. Jag ska iväg och köra spinning? Kan detta vara något. Det ska ju tydligen vara jävligt jobbigt, så det får vara värt ett försök. Men nu ska jag kila iväg, hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0