Hektisk dag

Sådär, nu har jag hunnit köra ett pass på gymmet, varit på banken. Allt såg jävligt bra ut och det vara bara positiva saker som sades!
Har även käkat en lunch med mammsen på stan. Idag blev det ett ställe som jag aldrig har sett förut. Dom serverar iallafall bara svensk husmanskost. Tyvärr så gillade jag inte lokalerna man satt i. Det var lite sunkigt och inte så värst mysigt. Käket var iallafall kanon och hela upplägget gjorde att det kändes som att sitta hemma och käka.
Nu ska jag göra mig i ordning och sedan dra iväg för att gå på ett pass. Ska prova på spinning. Ska tydligen vara jävligt jobbigt så det ska bli kul att se.
Hörs senare.

.Jag valde deras korvstroganoff och ris. Tog även ett glas mjölk.
Hade tyvärr bara mobilen med mig så bilden blev kass. Men maten smakade riktigt bra iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0