helt utan genvägar

Tja igen. Tänkte bara berätta en sak för er. Alltså jag tränar ju ganska mycket redan nu men nu har jag bestämt mig. Jag ska träna som en idiot framöver. Från och med imorgon så kommer jag hänga på gymmet minst 6 dagar i veckan, men ska försöka att köra 7 dagar. Det blir ingen skit mat och jag kommer bara att dricka vatten. Självklart kommer ni få se hur det går!

Ni har säker läst en del om Kissies skit dieter. Om ni vill komma i form kan ni glömma dom dieterna. Det finns ingen genväg till en bra form och snygg kropp. Utan det enda sättet är att träna hårt och käka rätt.
När det gäller kosten så tycker jag att det lättaste och snabbaste sättet är att dra ner rejält på kolhydraterna. Det går faktiskt att skippa dom helt. Bara man ser till att man ökar intaget protein och att man får i sig bra fetter. Det är jävligt tufft men med lite jävlar anamma så klarar man det och man kommer att få ett schysst resultat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0