Nöje och arbete

Sådär då var dagens träningspass färdig. Riktigt trött nu faktiskt. Får nog ta och dra iväg och hyra en schysst film eller så ringer jag en polare och tar en fika på stan. Senare ikväll får jag ta och sitta ner och jobba lite granna tror jag. Måste verkligen få struktur på allting nu. Som det ser ut nu har jag bara en massa iéer, men jag har inte börjat jobba med någon utav dom. Tänkte även att jag ska planera lite inför helgen. Ska nog boka in någon fika eller lunch med lite vänner. Sedan skulle jag även vilja gå på bio. Det var faktiskt ett tag sen, så det får det nog bli. Sedan på söndag så är det en lite speciell dag. Då är det min födelsedag!! Så då får det bli till att fira lite granna.
Hörs senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0