Psykisk kollaps?

Jag är helt slutkörd. Jag känner mig helt tom i huvudet efter dagens aktiviteter. Egentligen så vill jag bara lägga mig i sängen och sova. Men nånstans där inne i mitt trötta huvud inser jag att jag får vänta lite till så att man är någorlunda pigg imorgon. Jag blir jätte trött om jag sover alldeles för länge.
Igår var jag ju bio. Vi kollade ju Narnia och jag måste säga att jag var lite överraskad. Jag blev ju jätte besviken när jag såg film nr två, men denna var alltså helt okej. Idag har jag varit på stan nu på eftermiddagen och det blev att jag handlade en lite sak till mig själv. Jag tycker verkligen att jag var värd det nu när jag mår som jag gör. Berättar senare vad det var jag köpte. Eller jag gör så här. Ni får gissa och den första som gissar rätt ger jag en länkning i bloggen. Det låter väl schysst eller? En ledtråd: Det är något jag kommer bära med mig nästan överallt.


Angelica på bion.(bion var i 3D)


Lite små bögigt men fint utseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0