Hurtig

Riktigt skönt med en PW faktiskt. Det är faktiskt riktigt skönt ute nu också. Känns nästan som att det redan är på väg att bli vår? Det är ju inte alls kallt ute nu. Man blir så mycket piggare när man kommer ut och går på morgonen. Man får så mycket mer energi hela dagen. Känns även bra att få rensa huvudet lite granna, det är lite som terapi när man är ute och går. Man hinner fundera så himla mycket och man blir så himla kreativ.
Nu är jag iallafall inne och ska slänga i mig en frukost och sedan hoppa in i duschen. Idag hade jag tänkt att försöka få lite struktur på mina idéer. Sen ska jag även boka in träning på torsdag med min personliga tränare. Även om jag kan mycket om träning själv, så finns det inget som kan slå en PT. Dom har en utbildning inom träning och kan anpassa min träning precis efter de mål jag har. Han hjälper mig även att hitta träningsformer som jag tycker är roliga vilket är väldigt viktigt om man ska lyckas genomföra sin träning.
Dagens frukost. Knäckebröd med ägg och gurka och ett glas te till det.

Ser lite bitter ut, men var faktiskt sugen på att gå ut och gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0