Beslutsångest

Vad säger ni? Man kanske skulle ta och lägga sig i tid ikväll? Jag ska iallfall sätta på en film, vilket brukar innebära att man  jäkligt seg alltså. Imorgon har jag en hel del saker att fixa med. Jag ska till banken och fixa lite. Sen ska jag träffa en kompis och ta en fika och snacka lite. Sedan ska jag antingen hem till en polare som har ringt runt till lite folk man umgicks med lite förr. Där blir det nog att käka lite, kanske se på en film eller något liknande. Annars får det nog bli party faktiskt. Det är ju så att jag fyller år på söndag. Men det blir ju lite fel om man tar och festar på en söndag? Får se hur det blir.

Simma lugnt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0