Träning och diet

Hemma efter träning med min PT. Gick rätt hyfsat faktiskt. När han presenterade programmet för mig sa jag nästan rakt ut att han var en mes och fråga om han trodde att jag var en lite flicka. Han stod på sig och sa att jag skulle snacka efter träning och se vad jag verkligen gick för först. Det slutade iallafall med att vi möttes på halva vägen, han gjorde om passet till viss del och jag kan säga att jag var helt slut efteråt.
Jag fick även en hel del bra tips när det gäller kosten. Om ni är intresserade skulle jag kunna dela med mig av tipsen? Både när det gäller träning och kost. Det är bara att ni frågar så ska jag försöka svara.

Jag har både hört och lästa väldigt mycket om Kissies dieter. De flesta man lyssnar på säger att hon är riktigt sjuk och att det är helt fel. Jag kan säga som så här. Jag försvarar inte Kissie på en enda punkt. Men en sak har hon helt rätt i. Att käka barnmat när man vill gå ner i vikt och komma i form kan faktiskt vara ett ganska smart val. Det är väldigt lätt att räkna kalorier vilket är viktigt om man vill lyckas med sin viktnedgång. Det enda problemet när man läser om hennes dieter är att hon tar allt till det extrema. Om man ska klara av att köra på någon barnmats diet måste man äta iallafall ett vuxet mål mat om dagen. Det lättaste är att till exempel käka en vanlig nyttig lunch och käka de andra målen bestående av barnmat. Det är faktiskt en riktigt smart metod, bara man inte slarvar med lunchen. Skippar man lunchen och bara käkar barnmat kommer man tillslut att drabbas utav näringsbrist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0